Publicerat September 16, 201114 yr Är det ren uttråkning som gör att hon gräver då hon sitter i linan? Blir så förbannad på kräket så jag vill kasta ner hon i en grop å gräva igen den
Publicerat September 16, 201114 yr antagligen så kan det vara så prova å ha nån leksak ute till henne
Publicerat September 16, 201114 yr Kan vara lite av varje, söker värme/kyla! idiot idé, hundgård med armeringsnät gör sysslan lite tråkig!
Publicerat September 23, 201114 yr Författare Leksaker har hon. Bla allt som sitter löst Har än så länge bara en grop får väl se hur det utvecklar sig. Hundgård blir det men inte förrän till våren, hinner inte nu.
Publicerat September 23, 201114 yr Mats, det är kul att gräva, det tyckte du och jag när vi var grabbar och det är fanimej lika kul att bygga sandslott vid 35! själva sysslan är konstruktiv och inspirerande, min odåga får dock bara gräva i sandlådan vilket gjorde honom besatt då vi skulle lägga plattor
Publicerat September 23, 201114 yr Författare Käringen lät gammelspetsen gräva i sanden i stugan i tron att hon inte skulle gräva nån annanstans sen