Publicerat September 16, 201114 yr Du har 11 timmar på dig att ropa in den på länken nedan: http://www.gunbroker.com/Auction/ViewItem.aspx?Item=250796058
Publicerat September 16, 201114 yr Säljare: "Mad Dog Guns" Hur kommer man på tanken att "gravera" en kornfot i plast? Detta är tysk "smak" när den är som allra värst...
Publicerat September 16, 201114 yr Säljare: "Mad Dog Guns" Hur kommer man på tanken att "gravera" en kornfot i plast? Detta är tysk "smak" när den är som allra värst... Japp!
Publicerat September 16, 201114 yr Håller med föregående. Vilket gräsligt spett, med plastdetaljer... //Danne
Publicerat September 16, 201114 yr Detta är tysk "smak" när den är som allra värst... Bössan är lika snygg som det är gott med surkål
Publicerat September 16, 201114 yr Hur kommer man på tanken att "gravera" en kornfot i plast? Detta är tysk "smak" när den är som allra värst... Säker på att det är orginalkornfoten? Tycker själv inte det ser ut som det och jag förutsätter att om man lägger ner tid och pengar på en dylik gravyr så är det stål och inte plast. MVH/Jocke
Publicerat September 16, 201114 yr Han har ju iaf valt rätt bössa att våldföra sig på tocken där själlös tingest
Publicerat September 17, 201114 yr Men allvarligt!!!! En sån där bössa är snygg att titta på, men vem F*N skulle våga ta ut den i skogen? Nä en bössa som är för exklusiv för skogen, är inte en bössa jag vill ha!! En vacker bössa är en bössa som fått en patina genom sitt användande. Det vill säga sliten men ömt vårdad!
Publicerat September 25, 201114 yr F*N vad jag kände igen den bössan. Så kom jag på mig själv, på IWA mässan 2010 var det en sån fin blaser som jag så klart tog upp och började repetera och torrtrycka och fick en artig tillsägelse om att "this one is not for tuching". Sen gick jag och lekte med en kalashnikov softairgun istället... det var inte lika roligt
Publicerat September 25, 201114 yr Nä, tackar vet jag en manlig R93;a med en rejäl syntetstock!!! Vackrare än så här så här blir inte Plaster 93;a (Orginalkoffert med smink-spegel ingår självklart i priset ) http://www.gunbroker.com/Auction/ViewItem.aspx?Item=251864193
Publicerat Oktober 3, 201114 yr Jag var på en grisjakt i Moselområdet för två år sedan och blev anvisad ett pass ca 80 meter ner i en ravin. En Tysk jägare skulle stå ovanför mig. Höll på att svimma när han tog en sådan där tingest ur vapenfodralet, det var bara det att den dessutom hade guldinlägg både på slutstycket och runt hela kornfoten. Tänkte hur ska det gå att ta sig ner här med en sån bössa? Han bara garvade och saxade över vägräcket så det var bara att följa på mot avgrunden! Vi kanade en gång ca 20 meter på väg ner. det var helt galet brant (veckan innan föll en terrier hjäl sig i samma såt) Det var en härlig kille det där! Men bössan klarade sig bra iaf.