Publicerat September 16, 201114 yr Tänkte att jag äntligen skulle få tummen ur och skaffa lite riktiga vapenvårdsprylar har dock en liten undran måste man ha olika läskstänger för varje kaliber eller är det bara ett sätt att få sälja mer prylar
Publicerat September 16, 201114 yr Tänkte att jag äntligen skulle få tummen ur och skaffa lite riktiga vapenvårdsprylar har dock en liten undran måste man ha olika läskstänger för varje kaliber eller är det bara ett sätt att få sälja mer prylar Måste o måste. har du en 6,5 o en 308 så klarar du dig jättebra med en stång men har du 222 och 9,3 så skiter det sig fett. jag vet att du har en 9,3a men sen är jag osäker. Anledningen till olika stänger är att de mindre blir för klena för att hålla emot en grövre borste ex vis.. jag köpte nyligen min fösta "riktiga " stång och det ångrar jag inte. jag tänker köra med den till alla mina vapen, inte 222an iof för jag tror inte jag får genom den men 6mm 6,5 och 7mm lär den klara. //
Publicerat September 16, 201114 yr Författare Ok,en 6,5 borde funka bra i en 308 mao men kanske inte till en 9,3a.