Publicerat September 20, 201114 yr Har du gjort dom själv? Lägg in lite info och inte bara bilderna...
Publicerat September 20, 201114 yr Författare Har du gjort dom själv? Lägg in lite info och inte bara bilderna... Sorry!!! Det är en Friktion fällkniv, den älsta typen av fällkniv med sin tusenåriga historia gjord av renhorn och bladet av aeb-l Kniven gjorde jag med dubbel funktion:) Hoppas den faller i tycke
Publicerat September 21, 201114 yr Är hornskaftet i ett stycke? Snyggt jobbat med slitsen för bladet! Mvh / Karl-Erik
Publicerat September 21, 201114 yr Sorry!!! Det är en Friktion fällkniv, den älsta typen av fällkniv med sin tusenåriga historia gjord av renhorn och bladet av aeb-l Kniven gjorde jag med dubbel funktion:) Hoppas den faller i tycke Nu blev kniven MYCKET intressantare! Jag hade ingen aning om de hade fällknivar så långt tillbaka ens. Vad är det för mått på blad och skaft? Trevlig kniv.