Publicerat April 9, 200620 yr Var och klämde på den igår och den såg fin ut. Inte i behov av en sån bössa men har som förstått att det är andra som är det . Hittar den inte på hemsidan men den var nyinkommen http://www.fritidvildmarksliv.se
Publicerat April 9, 200620 yr Väldigt fin bössa! Sånn skulle jag vilja ha Istället för 6,5:an skulle det vatt fint med en "nostalgigarderob" Men nu har jag ju redan 6,5:an och är nöjd som 17 med den så det blir inget köp av en 7x33:a hur mycket jag än skulle vilja... Men jag kan varmt rekomendera denna kalibern! har provskjutit en i jaktlagets gammla Sako L46 i 7x33 Sako och det var en underbar bössa! Så om ni vill ha en lite nostalgisk rådjursdräpare så slå till! MVH/Jocke
Publicerat April 10, 200620 yr När var detta? Jag pratade nämligen med dem i förra veckan via telefon om en L46:a 7*33 och då var den såld? Men detta kanske är en alldelsen nyinkommen eller? Den jag ringde på var utlagd på nätet.
Publicerat April 13, 200620 yr Jag har köpt en Remington titan 7-08 som jag nu ska pipaom till 7BR och laddad med sakos 5,2gramare blir det förhoppningsvis en grym tjäderdräpare.