Publicerat September 23, 201114 yr Någon som har tips på en bra bärsele till garmin gps samt jaktradio när man använder skogsantenn?
Publicerat September 23, 201114 yr Någon som har tips på en bra bärsele till garmin gps samt jaktradio när man använder skogsantenn? Kolla på hylte dom har selar vet jag http://www.hylte-lantman.com/shop/ //Roger
Publicerat September 25, 201114 yr Blir det inte störningar i com radion om man har dem bredvid varann? Tycker att det bara fräser i radion när man har astron i närheten....
Publicerat September 26, 201114 yr Konstigt jag har hunter och det brusar ordentligt om enheterna kommer i närheten av varann
Publicerat September 26, 201114 yr På 155:an kanal 2 hör man varje uppdatering som garminpejlen gör, dvs var 5:e sekund om man har det inställt så.....
Publicerat September 26, 201114 yr Författare Fick tag i en från commaster som verkade bra till ett hyggligt pris.
Publicerat September 26, 201114 yr Jag använder den här ifrån Hylte som jag tycker är super http://www.hylte-lantman.com/shop/sortiment.asp?what=visa&what2=&id=1576&kategori=169&kat=Garmin Har inte märkt några störningar men har bara kört på 155 CH1 Nackdelen är att sladden för headsetet till Genzos comradio (som är samma som visas på bilden) är för kort när jag har selen i bältet så oftast kör jag med selen på bröstet istället. Dumt då jag gärna har en kikare hängande på bröstet istället.
Publicerat Oktober 1, 201114 yr Konstigt jag har hunter och det brusar ordentligt om enheterna kommer i närheten av varann Det borde det inte göra. För nog ligger Astron på 155 bandet?! Så att störa en 31:a borde vara omöjligt, dock så bör den höras på "pejl"kanalen i 155:an.
Publicerat Oktober 1, 201114 yr Någon som har tips på en bra bärsele till garmin gps samt jaktradio när man använder skogsantenn? Jag har köpt en sån här: Sele Jag tycker den funkar riktigt bra! Möjligtvis så skulle den varit bättre om man kunnat "fälla fram" pejlen istället för att dra upp den......
Publicerat Oktober 1, 201114 yr Det borde det inte göra. För nog ligger Astron på 155 bandet?! Så att störa en 31:a borde vara omöjligt, dock så bör den höras på "pejl"kanalen i 155:an. Ja den ligger på 155 bandet men likförbannat så brusar radion om jag har den i närheten av astron.