Publicerat April 9, 200620 yr En artikel i NSD om Stigge. Vapensmeden i Rutvik. http://www.nsd.se/artikel.aspx?artid=18046&arkiv=False
Publicerat April 10, 200620 yr Jag har försökt övertyga honom att mina bössor är bra, men han säger bara.... Du har väl för f-n inga bössor, desutom jagar du med pekahundar och spridningsvapen ;D Jag tror han bara är avundsjuk ;D ;D ;D ;D Jag råkar nämligen jobba inom samma väggar som Stigge
Publicerat April 11, 200620 yr Författare Jag har försökt övertyga honom att mina bössor är bra, men han säger bara....Du har väl för f-n inga bössor, desutom jagar du med pekahundar och spridningsvapen ;D Jag tror han bara är avundsjuk ;D ;D ;D ;D Jag råkar nämligen jobba inom samma väggar som Stigge Haha! ;D
Publicerat April 11, 200620 yr hej seger!du verkar ju känna smeden i rutvik,kan du höra med honom om han kan blånera min rostfria pipa eller vad man nu gör för att få den svart.mvh ari