Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ethafoam?

Featured Replies

Publicerat

Hej!

Var kan jag köpa Ethafoam eller liknande (Kombifoam, t.ex.) för att göra måltavlor av? Jag behöver lite större block, ca. 100x120 cm. Jag vet att det finns skivor som är 2000x1200x80 mm. Ett sånt är perfekt att bara kapa på mitten och limma till dubbel tjocklek. Frågan är var jag kan köpa dem som privatperson (och inte som ett byggföretag som köper femti pall i stöten).

Det enda ställe jag känner till är Special-Plast i Vallentuna, men de är vansinnigt dyra, så jag undrar om det finns något alternativ? (Jag bor i Uppsala, så nånstans i Stockholmsområdet vore fint.)

Ni som skjuter på Ethafoam, var skaffar ni ert?

- Knut

Publicerat

Hej!

Var kan jag köpa Ethafoam eller liknande (Kombifoam, t.ex.) för att göra måltavlor av? Jag behöver lite större block, ca. 100x120 cm. Jag vet att det finns skivor som är 2000x1200x80 mm. Ett sånt är perfekt att bara kapa på mitten och limma till dubbel tjocklek. Frågan är var jag kan köpa dem som privatperson (och inte som ett byggföretag som köper femti pall i stöten).

Det enda ställe jag känner till är Special-Plast i Vallentuna, men de är vansinnigt dyra, så jag undrar om det finns något alternativ? (Jag bor i Uppsala, så nånstans i Stockholmsområdet vore fint.)

- Knut

Kolla med Anders på Scandbow.se

Publicerat

Hej!

- Knut

Scandinavian bowhunting (http://www.scandbow.se)

Annars vet JS här vart man kan köpa med

Publicerat

Scandinavian bowhunting (http://www.scandbow.se)

Annars vet JS här vart man kan köpa med

Klart jag vet! Man åker till ethafoamaffären och hämtar en släpvagn med 10-20 skivor!

Publicerat

Klart jag vet! Man åker till ethafoamaffären och hämtar en släpvagn med 10-20 skivor!

....om man är en svinrik finne!

:lol:

• 1 month later...
Publicerat

....om man är en svinrik finne!

:lol:

har 10tal skivor kvar hemma 2800x920

säg till om du behöver för att de försvinner rätt så fort(frakten får du på köpet-firman bjuder :lol: så länge är jag i Åsa)

ska ta in skivor för jaktspets snart-200 hårdare

• 2 months later...
Publicerat

Finns ett ställe i Bålsta som säljer Ethafoam, Nefab har jag för mig att dom heter, har själv köpt där.

Behöver själv köpa mer & är från U-A, kanske skulle göra gemensam sak i min skåpbil :)