Publicerat September 28, 201114 yr Hej! Var kan jag köpa Ethafoam eller liknande (Kombifoam, t.ex.) för att göra måltavlor av? Jag behöver lite större block, ca. 100x120 cm. Jag vet att det finns skivor som är 2000x1200x80 mm. Ett sånt är perfekt att bara kapa på mitten och limma till dubbel tjocklek. Frågan är var jag kan köpa dem som privatperson (och inte som ett byggföretag som köper femti pall i stöten). Det enda ställe jag känner till är Special-Plast i Vallentuna, men de är vansinnigt dyra, så jag undrar om det finns något alternativ? (Jag bor i Uppsala, så nånstans i Stockholmsområdet vore fint.) Ni som skjuter på Ethafoam, var skaffar ni ert? - Knut
Publicerat September 28, 201114 yr Hej! Var kan jag köpa Ethafoam eller liknande (Kombifoam, t.ex.) för att göra måltavlor av? Jag behöver lite större block, ca. 100x120 cm. Jag vet att det finns skivor som är 2000x1200x80 mm. Ett sånt är perfekt att bara kapa på mitten och limma till dubbel tjocklek. Frågan är var jag kan köpa dem som privatperson (och inte som ett byggföretag som köper femti pall i stöten). Det enda ställe jag känner till är Special-Plast i Vallentuna, men de är vansinnigt dyra, så jag undrar om det finns något alternativ? (Jag bor i Uppsala, så nånstans i Stockholmsområdet vore fint.) Ni som skjuter på Ethafoam, var skaffar ni ert? - Knut Kolla med Anders på Scandbow.se
Publicerat September 28, 201114 yr Hej! Var kan jag köpa Ethafoam eller liknande (Kombifoam, t.ex.) för att göra måltavlor av? Jag behöver lite större block, ca. 100x120 cm. Jag vet att det finns skivor som är 2000x1200x80 mm. Ett sånt är perfekt att bara kapa på mitten och limma till dubbel tjocklek. Frågan är var jag kan köpa dem som privatperson (och inte som ett byggföretag som köper femti pall i stöten). Det enda ställe jag känner till är Special-Plast i Vallentuna, men de är vansinnigt dyra, så jag undrar om det finns något alternativ? (Jag bor i Uppsala, så nånstans i Stockholmsområdet vore fint.) Ni som skjuter på Ethafoam, var skaffar ni ert? - Knut Scandinavian bowhunting (http://www.scandbow.se) Annars vet JS här vart man kan köpa med
Publicerat September 29, 201114 yr Scandinavian bowhunting (http://www.scandbow.se) Annars vet JS här vart man kan köpa med Klart jag vet! Man åker till ethafoamaffären och hämtar en släpvagn med 10-20 skivor!
Publicerat September 29, 201114 yr Klart jag vet! Man åker till ethafoamaffären och hämtar en släpvagn med 10-20 skivor! ....om man är en svinrik finne!
Publicerat November 7, 201114 yr ....om man är en svinrik finne! har 10tal skivor kvar hemma 2800x920 säg till om du behöver för att de försvinner rätt så fort(frakten får du på köpet-firman bjuder så länge är jag i Åsa) ska ta in skivor för jaktspets snart-200 hårdare
Publicerat Januari 25, 201214 yr Finns ett ställe i Bålsta som säljer Ethafoam, Nefab har jag för mig att dom heter, har själv köpt där. Behöver själv köpa mer & är från U-A, kanske skulle göra gemensam sak i min skåpbil