Publicerat September 29, 201114 yr Vem är jag? Jag heter Mike och bor i Linköping. Jag tog jägarexamen för ett år sedan och har borjat skaffa mig vapen, kläder och allt. Till jakt har jag också min stående fågelhund, en ungersk vizsla som heter Nivos. Så jag är mest intresserade av fågeljakt. För 5 år sedan kom jag till Sverige från USA, där jag jagade mest fåglar. Har borjat också skaffa mig grejor till Toppfågeljakt som jag ser är super spännande! När jag inte jagar och tränar hunden är jag jätte intresserad av flugfiske. Jag är grundare och ordforande i FLUGA-Linköpings Universitets Flugfiskeförening. Annars är jag ut och cyklar, vandrar och spenderar mycket tid utomhus. Som en nyborjare och invandrare söker jag tips och hoppas att spenderar mitt tid på forumet och lära av andra. -Mike-
Publicerat September 29, 201114 yr Hej o välkommen till det "allvetande" forumet! Sök och du skall finna Sen måste ja berömma din svenska om du "bara" bott i Sverige i 5 år.
Publicerat September 29, 201114 yr Författare Tack för de snälla ord allihoppa! Hej o välkommen till det "allvetande" forumet! Sök och du skall finna Sen måste ja berömma din svenska om du "bara" bott i Sverige i 5 år.
Publicerat September 30, 201114 yr Välkommen! Dela gärna med dig av dina fågeljaktsupplevelser vad det lider. Kul att du också är flugfiskare. Åter igen, välkommen hit.
Publicerat November 13, 201114 yr Hej måste bara fråga om det inte kan vara så att du tog din jägarexamen i södermanland? nära Björnlunda? hadde nämnligen en Mike där ja gick och tog min examen i vintras.. Mvh Kim Lövström