Publicerat September 29, 201114 yr Så blev ett beställningsjobb klart i kväll. En stor kniv hela 270mm lång i damaskblad,skaft i Juma och mässing med blåa mellanlägg.
Publicerat September 30, 201114 yr Grymt snyggt arbete, kunden lär bli mer än nöjd! Skönt att se att någon hinner att göra lite nya knivar, har varit lite tyst ett tag. J.
Publicerat September 30, 201114 yr Där du Den ser riktigt fin ut bra jobbat. Ja jag håller med hobbe, det har varit riktigt tyst ett tag. Seved
Publicerat September 30, 201114 yr Författare Najs, riktigt snygg. Har du gjort bladet också? Nej tyvärr inte, bladet är från Tomas Nilsson.
Publicerat September 30, 201114 yr Ja jag håller med hobbe, det har varit riktigt tyst ett tag. Seved Så fort du kommer ikapp så blir det ändring på det J.
Publicerat Oktober 2, 201114 yr Det är på tiden att det händer något här! Den där pjäsen var riktigt fin. Och jag menar verkligen RIKTIGT fin. I'm jealous.
Publicerat Oktober 3, 201114 yr Den skapar ett visst ha begär, speciellt eftersom man är ute efter en bred stickkniv...vad skulle man få punga ut för en liknande pjäs mån tro?
Publicerat Oktober 3, 201114 yr Författare Den skapar ett visst ha begär, speciellt eftersom man är ute efter en bred stickkniv...vad skulle man få punga ut för en liknande pjäs mån tro? Du har PM !