Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Bringselrapportering

Featured Replies

Publicerat

Fick en förfrågan ang bringselträning så jag klippte ihop lite filmmaterial jag hade liggandes.

Bringsel är väl inget man egentligen behöver använda sig av numera..

Dagens GPS pejlar med realtidsuppdatering och ritande av hundens spår gör ju att allt är så mycket lättare nuförtiden...

Publicerat

Tycker mig känna igen rådjuret. :D

Har försökt få fram det jag har på film men jag och data och film funkar inte så bra får försöka få något av barnen om hjälp så kan jag lägga in den film snutten jag har hemma.

Lasse

Publicerat
  • Författare

Suttit ett par dar o försöket få ihop en PPP grej till en föreläsning på tisdag i grannbyn.

Hittat mycket material jag hade liggande.. Klippt ihop lite filmer o kommit på hur de där movie makerprogrammet funkar.. eller hjälpligt iallafall...

Skitkul faktiskt o tänka tillbaka på allt dumt man sysslat med...

Klippte ihop den dröinga galteftersöket på 170kg klumpen och la till det jag filmade på rekonstruktionen där polaren visar var han står, sköt o trillade men de va inte populärt...

Stora protester från Jacob :D fick klippa bort det.. jag skrattar så kameran hoppar nått för dj-vligt på slutet :lol:

Fast när jag nu tänker efter så vet jag inte vad jag skulle snacka om på den där, om de nu va jaktkväll eller va de va på "lantmännen"...

Glömde visst komma överens om ev ersättning oxå.

Det jag gjort innan har jag fått pröjs av vuxenskolan, typ lönespec eller gjort gratis o nu slår det mig helt plötsligt att jag inte ens vet hur man gör med typ kvitto, lön eller hur fan man nu gör med sånt här...

Har visserligen firma men det är nått helt annat o helt annan verksamhet, dessutom har jag ju folk som sköter löpande bokföring o revisor osv...

Hur gör man med hobbyverksamhet ?