Publicerat September 30, 201114 yr Fick även denna färdig härom dagen,slidan kommer senare. Har blivit lite biten av den klassiska Wirkkala designen av nån konstig anledning. Kanske på grund av att kniven är otroligt bra att använda som lite allround kniv och känns bra i handen. Bladet är av Polar och skaft i ebenholts,mässing samt röda mellanlägg. Längden är 185mm.
Publicerat Oktober 1, 201114 yr Riktigt snyggt! Jag är själv ett stort fan av wirkkala så detta är 10 poäng.
Publicerat Oktober 1, 201114 yr Författare Riktigt snyggt! Jag är själv ett stort fan av wirkkala så detta är 10 poäng. Tack du, det var roligt
Publicerat Oktober 2, 201114 yr Och jag går mot strömmen, då.... Jag gillade den andra, större pjäsen bättre. Den här blir lite för kantig för mig. Arbetet är dock Utmärkt! Det andra är ju bara en smaksak...
Publicerat Oktober 18, 201114 yr Riktigt trevlig kniv med fin design. jag skall försöka ge mig på den designen med en fiske kniv då han som skall ha den skall använda bägge sidor på bladet. nåja. den blir ju inte lika fin som din men jag skall försöka . MVH Eas