Publicerat September 30, 201114 yr Jag behöver laddverktyg till min nya 6XC men var fasen hittar man dem ? Det tar ju en evighet för Norma (mitten/slutet av dec) att fixa fram jaktmatch och jag vill inte bräjka in pipan med oryx. Måste börja skjuta in bössan för toppjakt. Har allt utom laddverktygen....
Publicerat September 30, 201114 yr Jag behöver laddverktyg till min nya 6XC men var fasen hittar man dem ? Det tar ju en evighet för Norma (mitten/slutet av dec) att fixa fram jaktmatch och jag vill inte bräjka in pipan med oryx. Måste börja skjuta in bössan för toppjakt. Har allt utom laddverktygen.... http://www.sinclairintl.com/.aspx/cid=0/k=6xc/t=P/ksubmit=y/Products/All/search=6xc bara att handla. Leverans nästa vecka skulle jag tro //
Publicerat September 30, 201114 yr Hej Kolla med vapen&skytte jag köpte mitt reddingverkyg till min xc där. Mvh jocke
Publicerat Oktober 1, 201114 yr Författare Tack för båda tippsen ! Blir nog hos vapen å skytte. Men, är också lite sugen på att köpa från us. Har dock gått på någon nit där. Speciellt från tullen... Men $80 mot 1000 kr är ju en viss skillnad även om tullen tar mig. Verkar heller inte lika känsligt att köpa krutgrejor från andra sidan som båggrejor och sedan skriva om det (GARV !!) Tack i alla fall. Måste fundera. Nöjd med din 6XC Jocke ?
Publicerat Oktober 3, 201114 yr Tack för båda tippsen ! Blir nog hos vapen å skytte. Men, är också lite sugen på att köpa från us. Har dock gått på någon nit där. Speciellt från tullen... Men $80 mot 1000 kr är ju en viss skillnad även om tullen tar mig. Verkar heller inte lika känsligt att köpa krutgrejor från andra sidan som båggrejor och sedan skriva om det (GARV !!) Tack i alla fall. Måste fundera. Nöjd med din 6XC Jocke ? Tjena! Har inte fått hem den än men det blir nog bra när smeden väl tar tummen ur arslet och gör det han ska. Har väntat jävligt länge på den bössan Mvh Jocke