Publicerat Oktober 2, 201114 yr Hallå. Mitt Jonas Wiberg å jag bor på ön som gud glömde i nord uppland.. ;-) Har jagat så länge jag kan minnas men sköt mitt första djur när jag var 13år det var en stor bäver sen har de rullat på.. :-) Jagar på 2 st marker nu en utanför denna ö å så har jag en i jumkil utanför Uppsala där börjar vi få in lite dovhjort nu ska bli kul å testa på lite jakt på dom snart.. några har kanske läst om dom vita dovhjortarna i jakt tidningarna jag har dom mitt i min mark.. :-) Annars så jagar man allt som man kan jaga.. Åker upp till ramsjö å Östersund på björnjakten var upp i blåsjön i år på september jakt på älg.. Men jakt med min lilla kamphund Svante e ju de bästa. man vet aldrig vad han kommer med, kan vara allt från älg till lemmel märkte jag nu på september jakten.. :-) Svante är en liten skön blandning mellan jämte, Hamilton, drever, basset å beagel stavas de så? Hoppas de inte blev för klottrigt nu.. ;-) , Men klagomål å sånt ska lämnas in skriftligt i minst 2st A4 ark full skrivna å 3st kopior.. ;-) Skämt i sido tack för mig /Jonas.