Publicerat Oktober 3, 201114 yr Läste denna artikel i dag!! i dagstidningen! http://op.se/kulturnoje/kronikor/1.3962327-bara-fittor-som-inte-jagar Bra krönika
Publicerat Oktober 3, 201114 yr Tycker det är fantastiskt att det finns folk som tror sig veta exakt hur andra tycker och tänker.
Publicerat Oktober 3, 201114 yr Läste denna artikel i dag!! i dagstidningen! http://op.se/kulturnoje/kronikor/1.3962327-bara-fittor-som-inte-jagar Bra krönika Bra!!!? (men du kanske, liksom Jens, är ironisk du å...!? ) "Prettoironisk på löjets gräns" skulle jag vilja säga!!!! Följande kommentar till artikeln tyckte jag däremot var BRA! -------------------------------------------------------------- Jens ! Att föra debatt och utbyta åsikter har en lång tradition i Sverige . Man skulle kunna hävda att det är basen för hela vår demokrati . Det du sysslar med i din krönika vacklar farligt nära löjets avgrund , då den har ingen koppling till varken seriös debatt eller journalistisk etik . Skulle det vara debatt du är ute efter så är jag säker på att det finns ivriga debattörer överallt . Se bara till att vässa argumenten först och ta en kurs i att uttrycka dig i skrift !
Publicerat Oktober 3, 201114 yr Författare När jag läste krönikan i morse så vart jag frågande? vart krönikan skall leda till reta upp jägare eller ? eller skall man skratta? Jag skrattar tycker krönikan är roande tänker inte ta åt mig som jägare på nåt sätt!
Publicerat Oktober 3, 201114 yr Den här inställningen stöter man ju på då och då. Men jag begriper inte alls, alla går väl på Konsum och ser köttstycken ligga i kyldisken? Hur fan tror de att de köttstyckena kommer dit? Det är ju nästan bara från djur som levt mycket korta, tråkiga och plågsamma liv i en köttfabrik och sedan avlivats under traumatiska och stressande omständigheter. Sen har samma personer som köper det köttet mage att fråga mig "Hur kan du skjuta ett rådjur?". Ja, själva skjutandet av djuret är inte så roligt, men sen äter jag kött från ett djur som levt långt (i förhållande till slaktdjuren i köttfabrikern), spännande, roligt och naturligt liv i sin naturliga miljö. Till på köpet får jag naturupplevelser med ett SYFTE, så det finns inga skäl att låta bli. Räkna ut karman själv.
Publicerat Oktober 3, 201114 yr Han är 'befriendad' och helgonförklarad av folk i 'Swedish Wolf Army' nu...n'Jens...ser man i kommentarsfältet
Publicerat Oktober 3, 201114 yr Författare Han är 'befriendad' och helgonförklarad av folk i 'Swedish Wolf Army' nu...n'Jens...ser man i kommentarsfältet Känner du till karln? vad är det författare? kommentarerna växer i tidning !! detta är ju ren ironi varför släppper öp en krönika som gör ner på jägarna,, sen citatet BARA FITTOR SOM INTE JAGAR!- löjligt!! verkar inte veta mycket om jakten i alla fall! djurens vänner i jämtland är nog lyrisk att döma av kommetarerna i tidningen!
Publicerat Oktober 3, 201114 yr Att det finns tidningar som släpper igenom sån smörja, man blir ju fan mörkrädd!! Jag tycker verkligen synd om folket som inte förstår bättre än så.
Publicerat Oktober 5, 201114 yr Ytterligare ett tecken på att det finns för mycket östrogen i vattnet...
Publicerat Oktober 5, 201114 yr Att det finns tidningar som släpper igenom sån smörja, man blir ju fan mörkrädd!! Jag tycker verkligen synd om folket som inte förstår bättre än så. Skribent/författare + yttrandefrihet + tryckfrihet = anything goes (ja, så länge det handlar om svenskens hat för svenskar då... )
Publicerat Oktober 5, 201114 yr Ytterligare ett tecken på att det finns för mycket östrogen i vattnet... Det är en kommentar i samma klass som tidningsartickeln . //Lasse D
Publicerat Oktober 5, 201114 yr Tja.. om man utgår i från att det är överdriven ironi så blir det ju rätt kul faktiskt!