Publicerat Oktober 3, 201114 yr Tjena Krappar och sejjer. beställde en contour hd förra veckan så man kan filma IPSC och jakten. Enda orsaken varför jag inte köpt en var att dom har tidigare haft en saftig prislapp på närmare 300 euro, hittade från cdon.fi för 185. närmast jag kom var att fässta med tejp min telefon på pannan och filma, men att dra tejp från huvet varje jaktdag blev inte så lockande. nu till frågan, kör nån annan här på forumet med en? hur har ni tykt om den? har ni lagt upp nå material? :)länka gärna isåfall enda " barrel cam" footage jag fått riktigt ihop är detta.
Publicerat Oktober 3, 201114 yr Tjena Krappar och sejjer. beställde en contour hd förra veckan så man kan filma IPSC och jakten. Enda orsaken varför jag inte köpt en var att dom har tidigare haft en saftig prislapp på närmare 300 euro, hittade från cdon.fi för 185. närmast jag kom var att fässta med tejp min telefon på pannan och filma, men att dra tejp från huvet varje jaktdag blev inte så lockande. nu till frågan, kör nån annan här på forumet med en? hur har ni tykt om den? har ni lagt upp nå material? :)länka gärna isåfall enda " barrel cam" footage jag fått riktigt ihop är detta. Tänkte skaffa en sånn till bössan senare, men beställde en Drift 170 HD till vovven nu och ska hämta den på posten imorgon. ska bli sjukt spännande.
Publicerat Oktober 4, 201114 yr Författare Tänkte skaffa en sånn till bössan senare, men beställde en Drift 170 HD till vovven nu och ska hämta den på posten imorgon. ska bli sjukt spännande. du får du sätta upp en test snutt