Publicerat Oktober 4, 201114 yr Hej! Som ni vet så har jag beställt en Remington 700 ADL i 7mm Remington Magnum. Har tankar på att shoppa en stock till bössan. Så nu undrar jag vad som skiljer BDL och ADL mer än att den ena har blint magasin och den andra ett öppningsbart underbeslag? Om inget annat skiljer så behöver man med andra ord bara fixa ett underbeslag så passar en stock till BDL long action, vilket skulle underlätta letandet en hel del. MVH/Jocke
Publicerat Oktober 4, 201114 yr Ombyggnad från ADL till BDL kräver underbeslag, maggbrunn och fjädern. Lite osäker på fjädern men brunnen behöver du.
Publicerat Oktober 4, 201114 yr Författare Ombyggnad från ADL till BDL kräver underbeslag, maggbrunn och fjädern. Lite osäker på fjädern men brunnen behöver du. Med andra ord skulle jag kunna klappa till på det här "kitet" och få ihop det? HS kolv Tycker dessa HS kolvarna är helt ok som rena "jaktkolvar" dvs för skytte mest från torn men med inslag av liggande skytte och fristående ibland. MVH/Jocke
Publicerat Oktober 4, 201114 yr Om du tycker kolven är prisvärd så är det bara att skruva ihop grejorna /Mike
Publicerat Oktober 4, 201114 yr Författare Om du tycker kolven är prisvärd så är det bara att skruva ihop grejorna /Mike Nu är den inte så prisvärd längre, någon annan hann före. Nåja, det finns fler kolvar där ute MVH/Jocke