Publicerat Oktober 5, 201114 yr någon här inne som vet hur man kommer i kontakt med dom som har 300 metersbanan i enköping. enköpings skyttekrets eller skytte gille... det finns ju inga telnummer på platsen....
Publicerat Oktober 5, 201114 yr Författare Kan det vara denna ? http://www.ejsk.se/ /M nej det där e lerduvepangarnas sida.... den jag menar är långhållsbanan som ligger innan den här
Publicerat Oktober 5, 201114 yr Okej... Det är inte JRF´s bana du far efter ? Där det sköts hagelstig i somras ? Tror det fanns 300 meter där och den ligger också vid/bakom företagsparken vid Sneden /M
Publicerat Oktober 5, 201114 yr Författare Okej... Det är inte JRF´s bana du far efter ? Där det sköts hagelstig i somras ? Tror det fanns 300 meter där och den ligger också vid/bakom företagsparken vid Sneden /M det är precis den banan jag far efter...men den tillhör inte JRF....jag var också på hagelstigen...man parkerade bilarna framför den banan
Publicerat Oktober 5, 201114 yr Åfasen,,,Det trodde jag den gjorde. Ett tips kan ju vara att kontakta denna herre: Enköpings Riksjägare Jonas Andersson 070-2565055 Han var åtminstone kontaktperson därute då, Han kanske har tips på var du kan få mer info ? /M
Publicerat Oktober 5, 201114 yr Författare Åfasen,,,Det trodde jag den gjorde. Ett tips kan ju vara att kontakta denna herre: Enköpings Riksjägare Jonas Andersson 070-2565055 Han var åtminstone kontaktperson därute då, Han kanske har tips på var du kan få mer info ? /M tackar ska kolla med honom....var där ute och sköt lite med studsaren på 200 meter....det va lite anorlunda jämnfört med 80 meter
Publicerat Oktober 5, 201114 yr Kolla in jägareförbundets sida uppsala län Lasse Jonsson är nog banchef, finns uppgifter vid älgbanan, sen har du ju Hällby också finns 300m! där är info på plats! Sneden
Publicerat Oktober 5, 201114 yr Författare Kolla in jägareförbundets sida uppsala län Lasse Jonsson är nog banchef, finns uppgifter vid älgbanan, sen har du ju Hällby också finns 300m! där är info på plats! tackar.ska kolla med honom. han borde ju veta vart man vänder sig
Publicerat Oktober 5, 201114 yr Författare det är inte dom som ansvarar för banan. tydligen får man använda 200 meters vallen för inskjutning om banan är tom.
Publicerat December 30, 201213 yr Även jag och en kollega undrar samma sak.. Vem ansvarar för denna bana? Kommer dock undersöka saken ordentligt under de kommande dagarna- Återkommer förhoppningsvis med ett bra svar.