Publicerat Oktober 6, 201114 yr 230 yards det är långt på frihand och med öppna rm, men det går tydligen!! Vet att Rikard mfl gillar denna youtubare, jag är inte sen att hålla med. /Christian
Publicerat Oktober 6, 201114 yr Call n raise , mjuka trycket från en S&W vs den karatäriska glock trycket
Publicerat Oktober 6, 201114 yr Författare Jaja, GB-puffor, Typ 8 minuter in i filmen skjuter han på några pappmål, till min förvåning "bommar" han, på typ 3 meter o sätter en träff i höger nedre kant, eller jo men visst, tills man inser att han sätter hålet där för att nyttja till signaturen. /Christian
Publicerat Oktober 6, 201114 yr Ahh, den gode Elmer, mannen som var med och tog fram 357 Magnum patronen. Han har tillfört skyttevärlden en del godis i sina dagar, bl a bly-tenn blandningen jag kör med i mina pangar.
Publicerat Oktober 6, 201114 yr Ahh, den gode Elmer, mannen som var med och tog fram 357 Magnum patronen. Han har tillfört skyttevärlden en del godis i sina dagar, bl a bly-tenn blandningen jag kör med i mina pangar. kan du var snäll å ge oss den blandningen ?
Publicerat Oktober 6, 201114 yr kan du var snäll å ge oss den blandningen ? Javisst, det är 1 del tenn på 16 delar bly. Ger ungefär 10 Brinell i hårdhet.
Publicerat Oktober 7, 201114 yr Prenumererar på Hickoks kanal och har nog sett alla klipp han lagt upp. Den mannen skjuter "en del" i sin back yard kan man säga
Publicerat Oktober 7, 201114 yr Ahh, den gode Elmer, mannen som var med och tog fram 357 Magnum patronen. Han har tillfört skyttevärlden en del godis i sina dagar, bl a bly-tenn blandningen jag kör med i mina pangar. Var med och designade den äkta och legendariska Win 70 Pre-64 också, samt till mycket stor del ansvarig för 338 Win Mag och 44 Magnum
Publicerat Oktober 7, 201114 yr Var med och designade den äkta och legendariska Win 70 Pre-64 också. Jag har drömt länge om en slik pang.
Publicerat Oktober 7, 201114 yr Den mannen skjuter "en del" i sin back yard kan man säga Innehållet i den backen vore nått att visa för antibly-ivrarna.
Publicerat Oktober 7, 201114 yr Prenumererar på Hickoks kanal och har nog sett alla klipp han lagt upp. Den mannen skjuter "en del" i sin back yard kan man säga Samma här, har följt hans kanal från början. Han är kul för han skjuter liksom allt från AK47 och Glock till gamla 1911:or och slaglåsrevolvrar till mynningsladdat och en del fina bygelrepetrar. Helsköna "radioprogram" gör han oxå. En dag ska jag bo sådär med egen skjutbana bakom huset