Publicerat Oktober 9, 201114 yr Hej! Ingalill Elfgren heter jag och är en 27 åring som bor i Västernorrland. Har alltid varit intresserad av djur och natur och är uppväxt i en jaktintresserad familj. Trots detta har jag tvekat till att ta jägarexamen ända fram tills i våras. Nu kan jag inte förstå varför jag inte fått ”tummen ur” tidigare! Jagar nu i samma jaktlag som både pappa och syster och fick under septemberjakten fälla min första älg, en fyrtaggare vars horn snart sitter på väggen här hemma Något annat jag brinner för är fotografering och kameran följer med överallt, bilder och text från bland annat älgjakten hittills i år finns att hitta i min blogg. Har kikat runt lite här på forumet nu och känner att det är en perfekt plats att lära sig en massa bra saker (och säkert en hel del onödigt vetande också..)
Publicerat Oktober 9, 201114 yr Hej & välkommen!!! --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=63.056943,17.012006 Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat Oktober 10, 201114 yr Författare Tusen Tack alla! Mirva: Jag bor några mil utanför Sollefteå