Publicerat Oktober 9, 201114 yr Äntligen är det dags kl 03.00 ringer klockan då är det äntligen dags för älgjakten Nu har man packat och fixat hela dagen för detta blir till att jaga nu några dagar. vi har sätt mycket älg överallt på marken så det va lite svårt att bestämma vart man ska sätta sig i morgon bitti hoppas att jag gjorde ett bra vall då jag fick välja först av oss Tänk att det kan vara lika spännande varje år har bi andra packat klart. SKIT JAKT PÅ ER /EMIL
Publicerat Oktober 9, 201114 yr Äntligen är det dags kl 03.00 ringer klockan då är det äntligen dags för älgjakten Nu har man packat och fixat hela dagen för detta blir till att jaga nu några dagar. vi har sätt mycket älg överallt på marken så det va lite svårt att bestämma vart man ska sätta sig i morgon bitti hoppas att jag gjorde ett bra vall då jag fick välja först av oss Tänk att det kan vara lika spännande varje år har bi andra packat klart. SKIT JAKT PÅ ER /EMIL Skit jakt på dig... Själv skall man släppa hunden på en ytan där en hel-familj vart dem sista dagarna ...
Publicerat Oktober 9, 201114 yr Författare Skit jakt på dig... Själv skall man släppa hunden på en ytan där en hel-familj vart dem sista dagarna ... Hoppas det går bra och att dom befinner sig där nu med
Publicerat Oktober 10, 201114 yr Hoppas det går bra och att dom befinner sig där nu med Det gjorde dem