Publicerat Oktober 11, 201114 yr Satt och kikade efter en swarovski z3 med brx rm och hittade denna sida. http://www.greatprice.se/jakt-fritid/swarovski/z3/ Totalt okänd för mig tidigare men för att vara i sverige så verkar dom ha ganska bra priser. Tänkte kolla om någon här på forumet har handlat här???
Publicerat Oktober 11, 201114 yr På grannkanalen finns det ett par som har handlat, alla var/är inte strålande nöjda men de flesta var det, om jag får rådge i någon mån, avvakta lite o kolla av vad det var som gjorde att en del blev missnöjda. /Christian
Publicerat Oktober 11, 201114 yr Detta måste vara ett hyggligt nytt företag, aldrig hört talas om det.. Tror Christians tanke är vettig. Mvh!
Publicerat Oktober 11, 201114 yr Mer Kritik Positivt Sen fick jag 36 träffar på den sida jag länkar ovan till på frågeordet så lite finns det att läsa in sig på. /Christian
Publicerat Oktober 11, 201114 yr Eftersom jag är ny på forumet så kanske det inte har så stor betydelse vad jag skriver, men jag skulle utan tveka våga köpa av Greatprice, och har faktiskt själv även gjort det och känner flera andra som också köpt och är nöjda. Och ja jag känner killen som driver företget.
Publicerat Oktober 11, 201114 yr Eftersom jag är ny på forumet så kanske det inte har så stor betydelse vad jag skriver, men jag skulle utan tveka våga köpa av Greatprice, och har faktiskt själv även gjort det och känner flera andra som också köpt och är nöjda. Och ja jag känner killen som driver företget. du är betrodd av mig iaf så kan du gå igod för honom så skulle jag iaf kunna handla där utan problem. /M
Publicerat Oktober 11, 201114 yr Min broder köpte ett Zeiss FL 4-16x50 från den aktuella killen utan några problem. Det är ingen tvekan om att det är parallellimport men han hjälpte till med att registrera siktet och kändes rent allmänt skapligt seriös även om han givetvis är en "källarhandlare". Nu behöver det så klart inte vara något negativt, de vanliga handlarna måste så klart ha betalt för sin butik och en servicenivå som borde vara lite högre. Henrik
Publicerat Oktober 12, 201114 yr Ingen erfarenhet av Greatprice, mer än att jag kollade deras priset innan jag köpte min Swarovski z6i, skillde cirka 1000 kr mellan GP och min vanliga jaktbutik. Priset och den mera säkra servicen gjorde att jag valde vanliga jaktbutiken(oftast finns även här viss prutmån). SKall nämnas att om skillnaden variot större hade GP fått ordern - kolla prisskillnad och låt sedan detta avgöra. RG