Publicerat Oktober 12, 201114 yr Hej jag har funderat på att köpa Warne QD fästen till min Tikka M70. jag har en kikare på 3-9x40 och jag vet inte om jag behöver höga, låga eller medium. MVH HugoWande.
Publicerat Oktober 12, 201114 yr Hej jag har funderat på att köpa Warne QD fästen till min Tikka M70. jag har en kikare på 3-9x40 och jag vet inte om jag behöver höga, låga eller medium. MVH HugoWande. Säker på att det finns??? Är inte det skenmontage på m70-m77??
Publicerat Oktober 12, 201114 yr Hej jag har funderat på att köpa Warne QD fästen till min Tikka M70. jag har en kikare på 3-9x40 och jag vet inte om jag behöver höga, låga eller medium. MVH HugoWande. annars har du ju snabbfästen som fungerar riktigt bra men priset är väll inte så kul men lätt värt det om du frågar mig. http://www.blocket.se/kalmar/Tikka_snabbfaste_och_kikarsikte_36491636.htm?ca=4&w=3 mvh
Publicerat Oktober 13, 201114 yr Författare Okej jag får se om det är värt med snabbfästen eller om jag bara ska köpa fasta fästen.