Publicerat Oktober 12, 201114 yr tja! är det någon som använder sin grythund som apportör? om det någon gör det, hur funkar det?
Publicerat Oktober 12, 201114 yr Jag använder min Border som allround. Han apporterar orre och järpe men inte tjäder: Den är antagligen för tung men han markerar och hjälper till med avlivning om så krävs Mvh!/
Publicerat Oktober 12, 201114 yr Författare låter perfekt funderar på att skaffa mig en grythund om några år och då känns det kul om man kan ha den till något mer än bara grytjakt.
Publicerat Oktober 14, 201114 yr är det någon som använder sin grythund som apportör? Min nu levande äldsta tyskhane försöker apportera varenda gång han går i gryt. Grävlingarna vill dock oftast inte följa med godvilligt Räv har det genom åren faktiskt blivit en och annan apport på, dom är väl lättare att hämta kan jag tro
Publicerat Oktober 14, 201114 yr Författare Min nu levande äldsta tyskhane försöker apportera varenda gång han går i gryt. Grävlingarna vill dock oftast inte följa med godvilligt Räv har det genom åren faktiskt blivit en och annan apport på, dom är väl lättare att hämta kan jag tro så pass! dom värkar rätt tuffa trots sin storlek. apporterar den ovan jord med?