Publicerat Oktober 13, 201114 yr Jaha... dags för första inlägget på forumet och vad passar då bättre än en liten presentation av mig. Jag heter Joakim, kallas Jocke (otippat va) 34år och bor i Svedala som ligger 2mil söder om Malmö. arbetar som narkossköterska vid ambulansen i Malmö och varit i branchen i drygt 8år. Det här med jakt har alltid intresserat mig men jag har aldrig fått tummen ur... förrän nu! Jag har fixat min jägarexamen i månadsskiftet nov/dec -11 och sen är jag på G. Här finns så många kunniga och erfarna jägare här inne så jag hoppas på mycket tips och kloka visdomsord framöver för det kan jag nog behöva.
Publicerat Oktober 13, 201114 yr Bara så ru vet så har du mitt drömjobb.. men det sket sig när jag skulle läsa upp mina mattebetyg så det projektet är nedlagt Välkommen till jaktsnack! Mvh!
Publicerat Oktober 13, 201114 yr Författare Tack ska ni ha! Jaså... drömjobb minsann. Tja gillar man taskiga arbetstider, stort ansvar, ingen vila, mycket studieskulder och pissig lön så är det ju ett kanonjobb Nej då. Det är super! Man får leva med det om man väljer att jobba i sveriges sämsta stad.