Publicerat Oktober 13, 201114 yr Var handlar ni? jag har tittat runt på några svenska handlares sidor och det varierar kraftigt i pris... Men var shoppar ni?
Publicerat Oktober 13, 201114 yr Var handlar ni? jag har tittat runt på några svenska handlares sidor och det varierar kraftigt i pris... Men var shoppar ni? Jag ringer alltid vapex och dubbelkollar att kulan jag vill ha finns hemma oavsett vad som står på hemsidan. Finns den där så tar jag kulorna från dem. Bra priser, trevliga och snabba..när de väl har grejerna hemma Edit: Det beror givetvis på vad man ska ha men gällande handladderiet så är det Vapex som gäller. Mvh!
Publicerat Oktober 15, 201114 yr Jag köper mina kulor här: http://www.vapenochskytte.se/ Nu har de ju inte allt men det räcker åt mig. Skytteprecision och Midway är andra leverantörer som det fungerar oklanderligt med: klicka på grejorna - kassan - betala - hämta på Q8. (Ovanstående gäller ju även alla utländska näthandlare). Vapex håller jag mig ifrån, jag har gett dem några chanser under årens lopp men de har lyckats snurra till mina beställningar varje gång, även den gången jag ringde för att kolla om de hade kulorna hemma som de hade på hemsidan.
Publicerat Oktober 15, 201114 yr fritid och vildmarksliv i piteå har mkt bra priser, inte utbud som vapex eller midway men men