Publicerat April 14, 200620 yr 36 år idag! Jagat från barnsben den jaktform jag ängnar mest tid på är fågeljakt med finnarna. Är inne på min fjärde finne nu som är 3år och fick namnet Mitti då mitt skytte hösten före varit uselt. Har även kvar gammelhunden Kirre som nu är 11 så han har nog gort sitt som jakthund nu :'( Jobbar som svetsare men har lyckats få sån pli på chefen så att jag kan vara ledig hela hösten så det blir MÅNGA jaktdagar ;D
Publicerat April 14, 200620 yr Grattis på födelsedagen! Oförskämmda ni andra är som inte grattat Eller Tolkar jag "36 år idag" fel kanske ??? Välkommen hit! Hoppas att du kommer att trivas här hoss oss jaktidioter MVH/Jocke
Publicerat April 14, 200620 yr Först o främst så Önskar jag dig GRATTIS på din dag , sedan så välkommnar jag dig hit till denna sida som jag tycker är (SKIT BRA) ;D ;D
Publicerat April 14, 200620 yr Välkommen. Du har hittat även hit ser jag Visst är det kul med dessa forum för att mildra jaktabstinensen..... ;D /Kela