Publicerat April 15, 200620 yr Spelar amatörmässigt på nätet.Nån som gillar schack mer än jag? Nåväl. registrera er gratis och utmana mej,Ivve är mitt alias där http://schackonline.com/
Publicerat Maj 31, 200620 yr Författare Jag gillar det, fast jag e helt värdelös... Registrera så utmanar jag dej,det går att göra orankat och då är jag extra shysst. Säg bra vad du tagit för nick när du reggat så kör vi. Man kan välja om man vill ha 3,7 eller 40 dars betänketid på varje drag så det är ingen stress direkt,jag svarar i regel dagligen på mina drag.Mvh
Publicerat Maj 31, 200620 yr Registrera så utmanar jag dej,det går att göra orankat och då är jag extra shysst. Säg bra vad du tagit för nick när du reggat så kör vi. Man kan välja om man vill ha 3,7 eller 40 dars betänketid på varje drag så det är ingen stress direkt,jag svarar i regel dagligen på mina drag.Mvh Tack Ivan. Men p g a att min tid inte ens räcker till fiske just nu så får det nog vänta lite. Jag är dessutom inte begåvad i alla regler som gäller. På min tid tog man bönder genom att slå i sidled. Har hört att nuförtiden att det räcker med att passera rakt förbi på nåt sätt. MVH B
Publicerat Maj 31, 200620 yr Spelat sen jag var åtta, var ett par år på IYT ( It's your Turn) men tröttnade, då dom flesta sitter med schackprg.
Publicerat Maj 31, 200620 yr Författare Spelat sen jag var åtta, var ett par år på IYT ( It's your Turn)men tröttnade, då dom flesta sitter med schackprg. Men vi kan spela då! Jag är oskolad alltså helt självlärd och fuskfri.Fattar inte riktigt poängen med att ha ett program som flyttar för en.Man kan ju alltid köra orankat för då är det mindre risk för fusk intalar jag mig.Schack Online verkar vara en bra sida,testade blip.se ett par ggr och där var det inte alls lika trevlig stämning
Publicerat Maj 31, 200620 yr Författare Trevligt,jag har antagit! Ska till Stockholm och springa maratonet i helgen om du undrar varför jag inte svarar på dragen
Publicerat Maj 31, 200620 yr Trevligt,jag har antagit! Ska till Stockholm och springa maratonet i helgen om du undrar varför jag inte svarar på dragen _Helt ok, lycka till i maran.
Publicerat Juni 4, 200620 yr Författare så gentlemänn,nu är jag åter brädet om änn med träningsvärk! Har förbannat mig själv att jag inte tränat mer än 5mil totalt innan maran.sista biten efter västerbron kändes.. Nåväl. 4.54 blev min sluttid Nån mer som vill spela -go for it!
Publicerat December 11, 200619 yr http://www.kungfuchess.com/ gillar även detta som fan, välj kung fu chess som finns i multiplayer rutan. Man spelar samtidigt, altså bägge kan flytta gubbarna och när man gjort sitt drag så kan man inte flytta just den pjäsen på 5sek så då får man flytta andra under tiden. detta är riktigt kul och man måste tänka otroligt snabbt. Pova gärna.