Publicerat Oktober 22, 201114 yr http://snipershide.com/forum/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=2426194&page=62 gå in på den här sidan å drägla lite ... Mvh Nille
Publicerat Oktober 22, 201114 yr Säkert en välbyggd bössa på alla sätt, men färgsättningen får mig att vilja ta fram skämskudden. - I alla fall om jag skulle ta med den bland folk... Tur att smaken är delad, och de är väl amerikaner antar jag... //D
Publicerat November 21, 201114 yr Säkert en välbyggd bössa på alla sätt, men färgsättningen får mig att vilja ta fram skämskudden. - I alla fall om jag skulle ta med den bland folk... Tur att smaken är delad, och de är väl amerikaner antar jag... //D "Den var väl inte så farlig" tänkte jag innan jag hade förstorat miniatyrbilden. Skämskudde - fram!
Publicerat November 21, 201114 yr Var in och kollade på de andra bössorna i länken och jag drägglar så jag behöver hakklapp.
Publicerat November 21, 201114 yr Var in och kollade på de andra bössorna i länken och jag drägglar så jag behöver hakklapp. Precis som jag när jag ser en god öl. Kul! //F
Publicerat November 22, 201114 yr Stön, varför klickade jag på länken... Habegäret efter långhållspang når nya höjder. Men dödskallmönstret går bort för mig iaf.
Publicerat November 22, 201114 yr jag gillar lite skabbiga bössor men det där var skabbigt på fel sett.
Publicerat November 22, 201114 yr jag gillar lite skabbiga bössor men det där var skabbigt på fel sett. +1 Dödsskallar? Sent from my iPhone using Tapatalk