Publicerat Oktober 22, 201114 yr I torsdags morgon ringde min sambo mig på jobbet och sa att vår Otis var död... Total chock. Han var helt som vanligt en timme tidigare då jag åkt till jobbet Otis var en grandis som inte ens blev två år... Mycket dumt har jag kläckt ur mig om denna hund som matte älskade och tyckte var en riktig familjehund?? Stor, dräglande dinosaurie som knappt fick plats i bilen. Dock var han och "min" tysk goda vänner. Otis din dumma stora bullriga klump vad du fattas mig. Hoppas du har det bra var du nu än är och att det finns många kaniner att jaga men även nån liten tysk som kan vara din vän. Kram husse
Publicerat Oktober 23, 201114 yr I torsdags morgon ringde min sambo mig på jobbet och sa att vår Otis var död... Total chock. Han var helt som vanligt en timme tidigare då jag åkt till jobbet Otis var en grandis som inte ens blev två år... Mycket dumt har jag kläckt ur mig om denna hund som matte älskade och tyckte var en riktig familjehund?? Stor, dräglande dinosaurie som knappt fick plats i bilen. Dock var han och "min" tysk goda vänner. Otis din dumma stora bullriga klump vad du fattas mig. Hoppas du har det bra var du nu än är och att det finns många kaniner att jaga men även nån liten tysk som kan vara din vän. Kram husse Fy vad hemskt att förlora honom i så unga år . Beklagar det djupaste..Mvh Lena.