Publicerat April 16, 200620 yr Angående låsning av tråden "Remington 700 låda?", när jag skrev att jag vill bringa klarhet i korvspadet så var det inte ett personangrepp mot Isjonsson utan jag ville försöka att bringa lite klarhet i remington 700 olika modeller av beteckningar, vilket jag syftade på med korvspadet. Inte Isjonsson hjärnsubstans. Synd att ämnet hann att låsas innan jag han att svara på Isjonsson, jag tar smällen och säger klart och tydligt att jag ville bara förklara remington modeller av 700lådan och jag hoppas att Isjonsson inte har tagit illa vid sig på grund av min klumpighet att utrycka mig. Mr Mauser som är moderator och Isjonsson har fått vars ett mail angående detta. Så jag jag hoppas att ingen av alla delaktiga känner sig trampad på tårna, för då ber jag så mycket om ursäkt.
Publicerat April 16, 200620 yr Angående låsning av tråden "Remington 700 låda?", när jag skrev att jag vill bringa klarhet i korvspadet så var det inte ett personangrepp mot Isjonsson utan jag ville försöka att bringa lite klarhet i remington 700 olika modeller av beteckningar, vilket jag syftade på med korvspadet. Inte Isjonsson hjärnsubstans.Synd att ämnet hann att låsas innan jag han att svara på Isjonsson, jag tar smällen och säger klart och tydligt att jag ville bara förklara remington modeller av 700lådan och jag hoppas att Isjonsson inte har tagit illa vid sig på grund av min klumpighet att utrycka mig. Mr Mauser som är moderator och Isjonsson har fått vars ett mail angående detta. Så jag jag hoppas att ingen av alla delaktiga känner sig trampad på tårna, för då ber jag så mycket om ursäkt. Jag tar det inte som något personangrepp. Jag bara undrade vad Du menar med "korvspadet". Det var ju därför jag skrev Korvspadet = Hjärnsubstansen ???
Publicerat April 16, 200620 yr Författare Syftade på remingtons modeller av 700 lådan inget mot dig Isjonsson. För remington modeller av 700 lådan kan framstå som rent korvspad, för själva anger de att det finns fyra versioner av lådan men!?!? Men de har bara två längder, men olika bottnar på slutstycket som kan ta magnum alt standardpatroner. Därav anser jag att de gör korvspad av sina lådor. ??? Önskar alla en god fortsättning på påsken. ;D
Publicerat April 16, 200620 yr Syftade på remingtons modeller av 700 lådan inget mot dig Isjonsson. För remington modeller av 700 lådan kan framstå som rent korvspad, för själva anger de att det finns fyra versioner av lådan men!?!? Men de har bara två längder, men olika bottnar på slutstycket som kan ta magnum alt standardpatroner. Därav anser jag att de gör korvspad av sina lådor. ??? Önskar alla en god fortsättning på påsken. ;D Okej! Tack för svaret och detsamma.