Publicerat Oktober 24, 201114 yr Jag har blivit erbjuden en stävhårig vorsteh som är tre år och riskerar avlivning om ingen kan ta hand om honom. Min tik är opererad så det blir inga valpar. Jag har inte hjärta att säga nej men jag står själv inför en knäledsoperation och måste hitta ett sätt att aktivera två hundar säkert. Vet att jag sett ett fyrhjuligt fordon med plats för två hundar i sele mellan de främre däcken. Var hittar jag igen den sparkcykeln / cykeln? Finns det någon annan bättre ide? Jag vill att det ska vara så pass stadigt att min 70 åriga mamma ska kunna bromsa och stanna två vilddjur som saknar bromsar. Slänger därför ut denna fråga till "publiken" och hoppas på ett antal bra svar.
Publicerat Oktober 24, 201114 yr Jag har blivit erbjuden en stävhårig vorsteh som är tre år och riskerar avlivning om ingen kan ta hand om honom. Min tik är opererad så det blir inga valpar. Jag har inte hjärta att säga nej men jag står själv inför en knäledsoperation och måste hitta ett sätt att aktivera två hundar säkert. Vet att jag sett ett fyrhjuligt fordon med plats för två hundar i sele mellan de främre däcken. Var hittar jag igen den sparkcykeln / cykeln? Finns det någon annan bättre ide? Jag vill att det ska vara så pass stadigt att min 70 åriga mamma ska kunna bromsa och stanna två vilddjur som saknar bromsar. Slänger därför ut denna fråga till "publiken" och hoppas på ett antal bra svar. Något likt den här kanske??? http://se.photaki.com/picture-fyrhjulig-cykel_378285.htm Kika sedan i den här länken om du hittar något annat mer intressant. http://www.google.se/#sclient=psy-ab&hl=sv&source=hp&q=fyrhjulig+cykel&pbx=1&oq=fyrhjulig+&aq=2&aqi=g4&aql=1&gs_sm=c&gs_upl=0l0l1l678l0l0l0l0l0l0l0l0ll0l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=8b2abbf0af394247&biw=1680&bih=830 Ska dom operera knäet på dig nu? Det är väl inte en dag förtidigt isf.
Publicerat Oktober 24, 201114 yr Författare Hittade en varant som tillverkas häruppe. Björkisvagnen heter den. Finns säkert flera på det här konceptet.
Publicerat Oktober 24, 201114 yr Författare Ska dom operera knäet på dig nu? Det är väl inte en dag förtidigt isf. LKAB har hjälpt mig. Nu finns det bara ett OM! Men jag hoppas.
Publicerat Oktober 25, 201114 yr LKAB har hjälpt mig. Nu finns det bara ett OM! Men jag hoppas. Ok! Jag håller tummen för dig och hoppas på det bästa!
Publicerat Oktober 25, 201114 yr Jag har blivit erbjuden en stävhårig vorsteh som är tre år och riskerar avlivning om ingen kan ta hand om honom. Min tik är opererad så det blir inga valpar. Jag har inte hjärta att säga nej men jag står själv inför en knäledsoperation och måste hitta ett sätt att aktivera två hundar säkert. Vet att jag sett ett fyrhjuligt fordon med plats för två hundar i sele mellan de främre däcken. Var hittar jag igen den sparkcykeln / cykeln? Finns det någon annan bättre ide? Jag vill att det ska vara så pass stadigt att min 70 åriga mamma ska kunna bromsa och stanna två vilddjur som saknar bromsar. Slänger därför ut denna fråga till "publiken" och hoppas på ett antal bra svar. Ingen fyrhjuling precis, men jädra kulig grej! http://www.brukshundcenter.se/?page=Hundartiklar
Publicerat Oktober 25, 201114 yr Förr fanns det trehjuliga sparkcyklar på sjukhusen. Dom går fint att spänna en hund eller två framför.