Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

tracker myway

Featured Replies

Publicerat

är inne på att köpa en tracker myway. Täckning på garmin astro är faktiskt under all kritik tycker jag. Då kommer jag till frågan vilken mobil man skall köpa. Den ska ju funka till live-verisionen på trackers halsband. Hittade samsungs nya Xcover, ip 67 klassad. Jag är komplett värdelös på det här med nya telefoner så jag vet inte om den funkar till tracker. Tänkte att någon här kan hjälpa mig??

Publicerat

är inne på att köpa en tracker myway. Täckning på garmin astro är faktiskt under all kritik tycker jag. Då kommer jag till frågan vilken mobil man skall köpa. Den ska ju funka till live-verisionen på trackers halsband. Hittade samsungs nya Xcover, ip 67 klassad. Jag är komplett värdelös på det här med nya telefoner så jag vet inte om den funkar till tracker. Tänkte att någon här kan hjälpa mig??

Jag har en Nokia N8 och den är superbra....men den slukar allt för mycket batteri och inget jag skulle rekommendera åt dig. Att sitta i soffan och följa hunden så då är den super ;) Tror NOKIA E52 är en av dom bästa.
Publicerat

Tror dom slutade med tarcker myway för 4-5år sedan ;) Nu heter det trackerhunter och nu med version 3..

Men ang xcovern som jag har och även e52an så, är Nokian bra bild och snabb,dock inget man ska ha i skogen,4-5 gånger var min trasig innan jag lät den ligga hemma,

xcovern är lite segare och med mindre skärm.

Men otroligt bra annars.

Funkar kanon och jag kan rekomendera den..Håller 5 dagar under jakt med pogramet på 7-8 timmar per dag ungefär.

Kör med astro och trackern,har fritt sms med telia och halvårs på hunden..Skulle jag välja skulle jag ta bara trackern då den faktiskt aldrig rapplat för mig under jakt,och går pejla hunden var man än är.

Publicerat

Om du vill ha en modernare telefon har swedpoint DooGPS till Androidtelefoner.

Har själv en Motorola Defy som är fukt och stöttålig och DooGPS funkar riktigt bra. <drar inte så farligt med batteri lite beroende hur mycket man använde GPS i telefonen.

Kör precis som first-clas med Astro plus DooGps och skulle absolut välja bort Astron om jag blev tvungen.

\Mats

Publicerat
  • Författare

Foxkiller, Fick faktiskt hem en nokia E52 i förrgår, den rekomenderades på Peters elektronik. dock skall jag sända tillbaka den, kändes aldelles för "skör" för min smak.

First clas, menade givetsvis det nyaste halsbandet, får skylla på min okunskap inom elektronik :blush:

Har faktiskt nu Samsung b2710 xcover, men den har börjat säga upp sig, väldigt nöjd med den annars. Samsung har kommit med en ny Xcover såg ja, pek-skärm, vet i fan om jag verkligen ska ha det.Kanske blir en samsung b2710 igen då. Bra att höra att den funkade till tracker pejlen. Jo det blir garmin samt tracker, då lär man väl klara sig när det drar iväg på långskjuts. tack för hjälpen gott folk

Publicerat

Foxkiller, Fick faktiskt hem en nokia E52 i förrgår, den rekomenderades på Peters elektronik. dock skall jag sända tillbaka den, kändes aldelles för "skör" för min smak.

First clas, menade givetsvis det nyaste halsbandet, får skylla på min okunskap inom elektronik :blush:

Har faktiskt nu Samsung b2710 xcover, men den har börjat säga upp sig, väldigt nöjd med den annars. Samsung har kommit med en ny Xcover såg ja, pek-skärm, vet i fan om jag verkligen ska ha det.Kanske blir en samsung b2710 igen då. Bra att höra att den funkade till tracker pejlen. Jo det blir garmin samt tracker, då lär man väl klara sig när det drar iväg på långskjuts. tack för hjälpen gott folk

Inte en besserwisse men halsbanden finns bla tta-310(äldre) tta-310i(uppdaterad som funkar med live) g400 som är nyare ..

E52 är jätte fin under tak,min tålde inget,är väldigt skeptiskt mot asfalt telefoner med pekskärmar och vill bara ha reda på vars hunden är när man vill,inte hela tiden som med tex live.

Batteri tid är viktigast mot funktion,hellre fullt batteri än kunna äta en banan med kola via internet ;)

Kolla blocket och köp ett beggat halsband eller ta över någon som har en stövel putsare,brukar vara väldigt smidigt