Publicerat April 17, 200620 yr Köpte nya kängor Meindl Dovre pro för 2000:- Ganska bilígt tycker jag ;D
Publicerat April 17, 200620 yr Meindls kängor gillar jag. Har ett par dovre extreme som jag haft nu i 2-3 år, minns inte exakt när jag köpte dem, men skönare och stabilare sko på foten får man leta efter. Känns som man kan vandra hur länge som helst utan att få besvär med fötterna. Enda nackdelen äver väl som för andra läderskor torktiden då de väl blivit blöta efter allt klafsande i myrmarker.
Publicerat Maj 26, 200620 yr Jag kom över ett par sockeplast för en 20ga mycke underskattade vid smyg jakt : ;D
Publicerat Juni 14, 200620 yr Jag kom över ett par sockeplast för en 20ga mycke underskattade vid smyg jakt : ;D Visst kan tänka mig att det funkar bra på smygjakt MEN....................................................... Var tusan hittar man sockerplast som varken är rosa eller babyblå o dessutom i storlek 43 eller så ??? ??? ???
Publicerat Juni 15, 200620 yr Visst kan tänka mig att det funkar bra på smygjakt MEN.......................................................Var tusan hittar man sockerplast som varken är rosa eller babyblå o dessutom i storlek 43 eller så ??? ??? ??? http://www.beachsox.nu/ ;D
Publicerat Juni 15, 200620 yr Ja nu finns det inga undanflykter, bara att beställa Japp, det är väl så....Dax att slänga de gamla impregnerade fårskinnstofflorna o investera i sådana...