Publicerat Oktober 29, 201114 yr En ny hunter blev färdig idag,bladet är AEB-L rostfritt och skaftet är stabiliserad och färgad lönn med mässing pinnar. Knivens längd är 200 mm. Ett mycket vackert blad och skaft,svårt att se på foton djupet i träet. http://jeknives.blogspot.com/
Publicerat Oktober 29, 201114 yr Författare Fin som attan Som vanligt. Seved Tack för det Seved,snart hugger jag in på ditt EDC blad, och den har jag faktiskt planer på att behålla själv,vill bara komma på det rätta skaft materialet. Bra blad kräver extra tanke verksamhet(men inte i kvällens goda dryckers samvaro,hmm,blev konstigt detta)
Publicerat Oktober 29, 201114 yr Tack för det Seved,snart hugger jag in på ditt EDC blad, och den har jag faktiskt planer på att behålla själv,vill bara komma på det rätta skaft materialet. Bra blad kräver extra tanke verksamhet(men inte i kvällens goda dryckers samvaro,hmm,blev konstigt detta) Kul . Ja det blir smidiga knivar att ha i bältet. den kan bli smidig att ha med när du fiskar, jämnte fiskekniven, för lite små pyssel. Ja fin masurbjörk är ju alltid snyggt eller nåt fränt G10 eller micarta skaft. Du brukar ju kunna göra roliga G10 skaft. . Ha ha nej fEstar man så festar man. seved
Publicerat December 4, 201114 yr Ursäkta om jag är lite ofin, men jag tyckte bättre om slidan än kniven... Inget fel på kniven, med slidan är riktigt nice!