Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

dokumentär om återinplantering av varg i yellowstone

Featured Replies

Publicerat

http://www.vargfakta...ellowstone-usa/

Kan inte nån skicka den här till svt dokumentär snälla. Jätte bra

Eftersom jag hade en timme att slå ihjäl så kämpade jag mig igenom filmen. Den innehåller en del intressanta fakta och en hel del vacka bilder från ett landskap som jag har haft förmånen att vistas i. Men tyvärr tyckte jag att filmen var väldigt dålig.

Första halvan är ok, men sen spårar det ur i det vanliga högerkristna svamlet som jag har väldigt svårt för, och de sista 10 min övervägde jag att ge upp.

Tror tyvärr inte att SVT skulle kunna tänka sig att visa den, vilket förmodligen är lika bra. Det hade varit mycket mer givande om man hade bemödat sig att intervjua båda sidor och kanske klippt lite hårdare i vissa intervjuer av personer som inte var så sakliga och som framstod som ganska korkade. Nu blev det en enda lång konspirationsteori istället för en dokumentär, jag drar alltid öronen åt mig när någon säger "Think about it."

Men, om fakta underlaget som presenteras stämmer så ger det kanske en fingervisning om vad vi har att vänta oss på hemmaplan, och det är tyvärr en tråkig tanke.

Publicerat

Håller med. Finns några bra poänger och intressanta perspektiv. Men senare delen av filmen förstörde verkligen det som va lovande i början :rolleyes: