Publicerat November 1, 201114 yr Har fått hem bygget från stigge och nu är jag ute efter hylsor. Känns dock som att midways priser på dryga 1500 kr för 100 hylsor är i värsta laget. Någon som vet av någon försäljare med mer humana priser? MVH Jonas
Publicerat November 1, 201114 yr Har fått hem bygget från stigge och nu är jag ute efter hylsor. Känns dock som att midways priser på dryga 1500 kr för 100 hylsor är i värsta laget. Någon som vet av någon försäljare med mer humana priser? MVH Jonas Hej Kolla med Edman precision, dom hade då vettiga priser förut. Mvh Jocke
Publicerat November 1, 201114 yr Hej igen! Jag kollade upp priset på Edman nu dom tar 670:- för en 100 pack 6XC hylsor. Ganska okej pris tycker jag. Mvh Jocke
Publicerat November 1, 201114 yr Tja jag har en del men dessa vaktar man ju som Sauruman, om du inte har något emot engångsskjutna och kalibrerade så kan du få PM:a ett bud på 100 st till mig om du känner för det, alternativet är att söka finna en hylslåda på en 300 meters bana o muta den hyls/skrotansvariga där. /Christian
Publicerat November 1, 201114 yr Författare Ok det var ju ett helt annat pris det. Finemang det . Du säljer inte i mindre kvantiteter Christian? Var egentligen ute efter typ ett 50-tal men vet inte vad som är ett bra pris för det. 250 inkl frakt? Är det för billigt kanske ?
Publicerat November 1, 201114 yr Pite, för 250 kr kan du få köpa 50 st, det är då engånskjutna, helkalibrerade med Redding S-dies med en neck tension som är lagom för 6XC. bara att du PM:ar din adress så löser vi den saken. /Christian