Publicerat November 4, 201114 yr FYI. Det verkar som om forummotorn eller servern eller vad som nu styr klockangivelserna inte är uppdaterad enl. omläggningen till normaltid i söndags.
Publicerat November 4, 201114 yr FYI. Det verkar som om forummotorn eller servern eller vad som nu styr klockangivelserna inte är uppdaterad enl. omläggningen till normaltid i söndags. Man har kunnat göra det genom kontrollpanelen förut, och min tidsangivelse stämde med datorns så då måste jag ha rätt inställning.
Publicerat November 4, 201114 yr Författare Kollade mina inställningar och där var det i kryssat både automatik för sommar/vintertid och rätt tidszon. Skriver detta 19:29. Ska bli intressant och se tidsstämpeln på forumlistan.
Publicerat November 4, 201114 yr Författare ...och nu verkar det se ut som det ska. Antingen så har jag snurrat till det eller så har något annat skett. Nu fungerar det finemang i alla fall.