Publicerat November 5, 201114 yr Hej igen, Det har ju som sagts tidigare varit lite lugnt här på knivdelen så jag slänger in en som jag gjorde förra veckan. En egenskördad rötad björk som stabbats i USA och ett fällhorn av ren som jag hittade i en fjällmyr och med ett blad av Pär Björkman. Svårt att göra hornet rättvisa, men det är av naturen grönfärgat på den högra sidan. Riktigt häftigt och vackert! Har gjort slidan klar och nu är den här till salu. Skulle önska 1300:- för den inkl frakt. Först till kvarn...
Publicerat November 5, 201114 yr Författare Tack för det gubba... grabbar, Jo den träbiten går inte av för hackor! Alltid kul när man har skördat den själv också! //Niclas
Publicerat November 6, 201114 yr Mycket vackert trä samt fin form på kniven. http://jeknives.blogspot.com/
Publicerat November 8, 201114 yr Författare Tack för all positiv respons. Har varit en sväng i garaget och kapat till en bit läder och gjort en innerholk, så kanske blir det sömnad istället för sömn ikväll! //Niclas
Publicerat November 17, 201114 yr Det här var en kniv i Lilltyskens smak. Finaste träslaget i Världen i kombination med en stilig och inte allt för prålig slida. Bra jobbat/Lilltysken
Publicerat November 17, 201114 yr Snygg snygg snygg. Bra att du fångade upp skaftets färg i skidans läder.
Publicerat November 17, 201114 yr Författare Tackar för det! Kul att ni gillar den!! Ska fixa bättre bilder när den är klar för leverans! //Niclas
Publicerat November 25, 201114 yr Författare Nya och förhoppningsvis bättre bilder, kniven är även till salu! //Niclas
Publicerat November 26, 201114 yr Riktigt fin kniv o slida. Fint trä och slid upphäggningen var kul Seved