Publicerat April 19, 200620 yr Denna hjort måste väl försvara reviret till 100 % ??? http://www.virob.com/virob/videos/678.html
Publicerat April 19, 200620 yr hahaha ;D...men vicken jäkla sopa till jägare ...har karln inga nävar att försvara sig med ??? inte fan ger man upp utan en ordentlig fajt!...om inte annat har han väl en kniv att försvara sig med 8)
Publicerat April 21, 200620 yr Han får sig en riktig "dans" I det läget är det väll kniven som gäller. Att försöka få tag i pilbågen lär vara hopplöst.
Publicerat April 21, 200620 yr mmm jag tror jag har sett den här förut här på sidan?? iaf vilken mes kan inte ens knocka hjorten ;D
Publicerat April 21, 200620 yr Vilken sopa själv hade man ju tagit en nacksving på den jäkeln och visat vem som bestämde :
Publicerat April 24, 200620 yr Var fan är kniven?????? Och sen ligger han ju bara där och poffar lite med armarna! Det lär ju vara lite rejäla slag på känsliga områden annars så skulle jag tro på en nacksving! // "TB"
Publicerat Maj 7, 200620 yr Ser ju nästan riggat ut.. han visste att hjorten skulle komma och bråka så han låter den komma på något sätt.. Mvh!