Publicerat November 7, 201114 yr Va på berras i stockholm i helgen och hörde då ett par som letade väst till deras hund. Hur som helst så va hunden tydligen en blandras mellan gråhund och jakt labrador, en blandning som jag aldrig hört om förut. Så tänkte höra om någon har erfarenhet av denna blandning? dålig eller bra blandning?
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.