Publicerat November 10, 201114 yr Har en Beagletik, Molly, som är drygt två år och som löpte för ett par månader sedan. Nu har hon fått som två hängande kulor mellan bakbenen.... Vad är detta? Hon är inte öm eller så i dom. Frun tror att hon är med valpar men det tror jag inte på... Någon som har en idé vad det kan vara eller har varit med om något liknande?
Publicerat November 10, 201114 yr kan vara mjölk i juvren? Min Beagletik får ganska stora tissar när hon har löpt, skendräktighet.
Publicerat November 10, 201114 yr Samma som ovan, skendräktig. Har en polare och hans stövartik blir alltid skendräktig efter löp.
Publicerat November 10, 201114 yr Kan vara som andra skriver Skendräktig. Min finnspets hon blir Skendräktig efter löp. Testa ge mindre med mat öka motionen så ska det gå tillbaka. Kolla om hon är och mjölkar sig själv, om hon gör det skaffa tratt så att hon inte kommer åt. Finns även medicin som ska stoppa det hela men medicin till hundar kostar för mycket pengar.