Publicerat November 11, 201114 yr Författare O nu fick jag piss mottagning på Boxern Hur fan är det möjligt. //
Publicerat November 11, 201114 yr Författare Jag tittar nu! Spela in skiten för jag får bara en massa störningar :angry: //
Publicerat November 11, 201114 yr Spela in skiten för jag får bara en massa störningar :angry: // Nu förklarar de hemligheten bakom långhållsskyttet som kan få vilken nybörjare som helst att skjuta på 1600 meter med vilken rostig bössa som helst!!! (de krälar lite i lera, inget mer för tillfället )
Publicerat November 11, 201114 yr Författare Nu förklarar de hemligheten bakom långhållsskyttet som kan få vilken nybörjare som helst att skjuta på 1600 meter med vilken rostig bössa som helst!!! (de krälar lite i lera, inget mer för tillfället ) Det såg jag, fast nu är det reklam o nu funkar det ju så klart. Hoppas det håller sig hela programmet. Annars får du komma hit o visa mig vad de gjorde. //
Publicerat November 11, 201114 yr Det såg jag, fast nu är det reklam o nu funkar det ju så klart. Hoppas det håller sig hela programmet. Annars får du komma hit o visa mig vad de gjorde. // Lovar!
Publicerat November 11, 201114 yr Nu förklarar de hemligheten bakom långhållsskyttet som kan få vilken nybörjare som helst att skjuta på 1600 meter med vilken rostig bössa som helst!!! (de krälar lite i lera, inget mer för tillfället ) precis som i lumpen då....
Publicerat November 11, 201114 yr Författare Gav väl inte så mycket handfasta tips men roligt att se på. Kikade lite på skjutställningarna när de sköt .50 BMG och jag tyckte att en av dom låg väldigt snett i förhållande till vapnet men jag kan ju ha sett fel. Sista skjutningen var det inte mycket rörelse i deras vapen. Nice! //