Publicerat November 12, 201114 yr Hej som överskriften lyder så funderar jag på att köpa ett benstöd till bössan och undrar vad ni kan rekommendera?? Tack i förhand
Publicerat November 12, 201114 yr Jag använder Stony Point rapid pivot, lätt, hyffsat stabilt,enelt att montera,lätt att snabbt ta bort,ej i vägen. http://www.racerback.se/pole-quick-release-p-557.html
Publicerat November 12, 201114 yr Hej som överskriften lyder så funderar jag på att köpa ett benstöd till bössan och undrar vad ni kan rekommendera?? Tack i förhand Vad ska du använda benstöden till?
Publicerat November 13, 201114 yr ska mestadels använda det till jakt på småvilt Ja men är det mest sittande eller liggande skytte?
Publicerat November 14, 201114 yr hejsan ska du skjuta på bana så prova gärna kronjaktstödet. ska du jaga så prova även gärna att använda dej av din rygga istället. vänligen nils
Publicerat November 14, 201114 yr Författare hejsan ska du skjuta på bana så prova gärna kronjaktstödet. ska du jaga så prova även gärna att använda dej av din rygga istället. vänligen nils Hej det stöd som du tipsa om hade dom sålt slut där jag kolla men att använda sig av ryggsäcken kanske inte är så dumt men är det ingen som har prova stödet från genzo??
Publicerat December 11, 201114 yr Har tidigare använt skjutstöd både Harris och z-aim. Dom funkar bägge två men bäst är ändå en välpackad (full) ryggsäck. Använder bara ryggsäcken nuförtiden och kommer nog att fortsätta så!!!.../Flash
Publicerat December 20, 201114 yr Rockmount stöden verkar schyssta och har bra pris. Mitt har jag bara monterat och klämt lite på så jag har inte haft det ute i verkligheten ännu men det verkar ok.