Publicerat November 14, 201114 yr Här är två knivar jag nyss fått färdiga och dom är till mina barn som julgåva. Den större med Desert Ironwood och blad av T.Karlsson är till sonen och den andra med Ebenholts och blad av M.Eklund är till dottern. slidan till dotterns kniv är ingen bältes slida. Klagomål mottages gärna http://jeknives.blogspot.com/
Publicerat November 14, 201114 yr Författare Jäkligt fina Puukare Precis som vanligt. Seved Tack Seved ,men det där va väl inget klagomål som jag bad om.
Publicerat November 14, 201114 yr Nej va fn skojar du. Då får du väl börja o göra sämre knivar då "skratt" Hm när jag tänker efter, så är det enda felet att det inte är nåt av mina blad ha ha. men Maikel måste väl leva han oxå . Seved
Publicerat November 14, 201114 yr Tycker det ser kalas ut. Den med ironwood är en riktig fullträff vad det gäller det estetiska. Är det ebenholts längst upp i den också?
Publicerat November 15, 201114 yr Författare Tycker det ser kalas ut. Den med ironwood är en riktig fullträff vad det gäller det estetiska. Är det ebenholts längst upp i den också? Tack för det ,jo det är ebenholts.