Publicerat November 16, 201114 yr undrar värdet på en näst intill ny meopta r1 3-12x56 med belyst 4:a i? allt ska va i tipp topp skick o inga problem. undrar lite vad som är skäligt o ge för ett dylikt? tacksam för snabb hjälp. mvh//Marcus
Publicerat November 17, 201114 yr undrar värdet på en näst intill ny meopta r1 3-12x56 med belyst 4:a i? allt ska va i tipp topp skick o inga problem. undrar lite vad som är skäligt o ge för ett dylikt? tacksam för snabb hjälp. mvh//Marcus Ett nytt säljer PN jakt för 8000:- och begagnat bör ju ligga några tusen under så ett fint sånt bör ligga på 5500-6000:-. Blir det dyrare så är det ju bättre att köpa nytt för det blr ju enklare med garantier mm.
Publicerat November 17, 201114 yr Jag sålde ett sådant för något år sedan och vill minnas jag begärde 5000.- Det var nog ett ganska bra pris för det tog bara någon dag att kränga och jag hade fler spekulanter. Hade köpt det något år innan på Torsbo vid någon kampanj för 6995.- tror jag.
Publicerat November 17, 201114 yr Författare tack för hjälpen. då vet jag vad jag ska sikta på iaf. mvh//M