Publicerat November 18, 201114 yr Min Freke försvann 111117 under en jakt i Bjällsta, ca 3 mil söder om Örnsköldsvik. Han är strävhårig, vit m lite bruna prickar. Om någon ser eller hör något nås jag på 076-14 18 331 Tack på förhand! Anna
Publicerat November 18, 201114 yr Det är Frasses pappa så ni får hemskt gärna höra runt lite extra även för min skull. /Kalle
Publicerat November 18, 201114 yr Faan vad jobbigt Anna! Arne ringde precis och berättade. Hoppas verkligen att ni hittar honom snart! // John
Publicerat November 18, 201114 yr Författare Faan vad jobbigt Anna! Arne ringde precis och berättade. Hoppas verkligen att ni hittar honom snart! // John Nu är han hittad! Jag fick lämna skogen sent i går kväll för en vända hemåt. For tillbaks tidigt i morse. Har varit runt & letat överallt känns det som, utan minsta spår av Freke. Men kring 12 ringde polisen & berättade att en liten tjej hittat honom efter vägen 7-8 km från där han försvann. Många som varit delaktiga i letandet, vad mycket fina människor det finns
Publicerat November 18, 201114 yr den lille fan! har han utegångsförbud, koppeltvång, aldrig lösspringande och håvutrustad matte nu eller /Kalle
Publicerat November 18, 201114 yr Författare den lille fan! har han utegångsförbud, koppeltvång, aldrig lösspringande och håvutrustad matte nu eller /Kalle Huvudet på spiken Kalle
Publicerat November 18, 201114 yr Nu är han hittad! Jag fick lämna skogen sent i går kväll för en vända hemåt. For tillbaks tidigt i morse. Har varit runt & letat överallt känns det som, utan minsta spår av Freke. Men kring 12 ringde polisen & berättade att en liten tjej hittat honom efter vägen 7-8 km från där han försvann. Många som varit delaktiga i letandet, vad mycket fina människor det finns F...n vad skönt att han är tillbaka!