Publicerat November 19, 201114 yr Just kollat WC premiären missade damerna då jag var på skjutbanan men herrarna jävlar vilket lopp av Johan Olssons Sällan man ser den marginalen på herrsidan och när Johan brukar vara klart vassare i klassiskt var det grymt imponerande! Visst hade han skidor som var hyper snabba men finns inga skidor som åker själv så jag längtar till nästa tuffa kalssiska tävling det brukar passa Johan bäst. Även kalle halvarsson imponerade samt kalla så dem svenska hjältarna ger jag MVG.
Publicerat November 19, 201114 yr Just kollat WC premiären missade damerna då jag var på skjutbanan men herrarna jävlar vilket lopp av Johan Olssons Sällan man ser den marginalen på herrsidan och när Johan brukar vara klart vassare i klassiskt var det grymt imponerande! Visst hade han skidor som var hyper snabba men finns inga skidor som åker själv så jag längtar till nästa tuffa kalssiska tävling det brukar passa Johan bäst. Även kalle halvarsson imponerade samt kalla så dem svenska hjältarna ger jag MVG. följde både damer och herrar och förundras över johan olsson och kalle halvarsson. men måste säga att marit björgen är helt omänsklig, hon är i en helt annan klass än övriga damer. nästa tävling är det dags för rikardsson och visa vad han går för.
Publicerat November 19, 201114 yr Ja visst har det varit en underbar svensk dag i längdspåren. Det var skönt att Northug fick stryk med såpass stor marginal, men som sagt vad så är det bara början på säsongen och mycket kan hända innan säsongen är slut. Han är inte omänsklig men det har väl varit en hård försäsongsträning nu också. Marit Björgen är det svårt att göra något åt. Det är bara att acceptera att hon står i en klass för sig bland damerna för det mesta iaf.