Publicerat November 20, 201114 yr Jag har alltid velat prova o skära ciggarate papper. Så när jag hade använt min EDC, på ett inte så bra sätt. Jag skar av stängseltråd till hästar och kor . Den har en liten stålwire i sej. He he bladet såg ut som en såg i stort sätt. Ha ha . Så den behövde verkligen en omgång. Jag skärpte och polerade den. Den vart bra tycker jag. Seved
Publicerat November 21, 201114 yr Författare Japp Nu är den funkis igen. Men det gick åt lite skärpning lol Seved
Publicerat November 21, 201114 yr Min kniv med ditt blad, blir som ett rakblad när jag slipat det på min Tormek. Nästan för vass räcker att man nuddar bladet så skär man sig. Har nästan alltid någon skråma efter jag passat och flått
Publicerat November 21, 201114 yr Författare Ha ha det låter bra det . Kul att du trivs med den. Ja fy fn vad det svider med dom där små såren. Innan jag började skärpa bladen sist av allt. Så hade jag små sår överallt. Jäkligt tråkigt. Har det blivit några grisar flådda med den än. Seved
Publicerat November 21, 201114 yr Nej Lyckades smita från flåningen sist, men visade ett par killar hur man enkelt kunde spräcka bröstbenet på en gris. Men då tog jag min A1:a är lite mer kraft i den. Men hoppas ju få något annat inom sin tid
Publicerat November 21, 201114 yr Författare Ha ha ja det är gött o slippa det . Japp den kommer o passa bättre till sånt. Jag har börjat med den så smått. Förresten så får jag den snart skuren i grövre stål 5 eller 6 mm. Kolstål. Seved