Publicerat April 22, 200620 yr Vet int om detta är rätt plats å fråga någe sånt... Såg på Mitt i naturen den gången det handla om vargar(förr förragången tror jag det var) och då visa dom en tittarfilm om en varg som höll på irra runt på en väg. Nu är min fråga; var det en renrasig varg? Skall int vargar ha längsgående svarta streck på frambenen? Har mailat Mitt i naturen och frågat men int fått någe svar. Kanske nån här kan stilla min nyfikenhet.....
Publicerat April 22, 200620 yr det var nog en renrasig dom verkar kunna ha lite olika färgvariationer. dom som vi har sett här brukar oftast uppfattas som gulaktiga under sommarhalvåret och gråaktiga när vinterpälsen kommer. men det kan nog variera hur som hällst.
Publicerat April 22, 200620 yr Vet int om detta är rätt plats å fråga någe sånt...Såg på Mitt i naturen den gången det handla om vargar(förr förragången tror jag det var) och då visa dom en tittarfilm om en varg som höll på irra runt på en väg. Nu är min fråga; var det en renrasig varg? Skall int vargar ha längsgående svarta streck på frambenen? Har mailat Mitt i naturen och frågat men int fått någe svar. Kanske nån här kan stilla mun nyfikenhet..... Skriv till naturmorgon@sr.se dom är duktiga och bruka komma med bra svar. Sänds i P1 på lördagsmorgonen mellan 06:15 - 08:30 året runt. http://sr.se/cgi-bin/p1/program/index.asp?ProgramID=1027 Lycka till!